خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

جارو برقی مینی USB


 
قيمت 160000ريال

جارو برقی مینی USB
جارو برقی مینی USB

جارو برقی مینی USB

دسته لوازم زیردسته لوازم جانبی کامپیوتر

این مینی جارو برقی از طریق کابل USB به کامپیوتر شما متصل شده و تمامی درزها و شکاف های کامپیوتر شما و هم چنین سایر نقاطی که غیر قابل دسترس هستند و تمیز کردن آنها به سادگی امکان پذیر نیست را به شکل مطلوبی تمیز میکند.


قیمت : 16000 تومان

میتوان اصلی ترین هدف تکنولوژی را راحتی هرچه بیشتر انسانها وگام برداشتن در مسیر آن دانست. تکنولوژی در طول مسیر چند صد ساله خود با وسایل و اختراعات مختلف گوناگون بخوبی ثابت کرده که هیچ گاه متوفق نمیشود و هر روز با احساس نیازی جدید ، جرقه ای در ذهن، ایده ای پویا و... به کمک جوامع بشری آمده است.
از ماشین چاپ و تایپ و بخار ، تا اختراع برق ، تا صنایع پلیمری و نانو ، هرکدام به طریقی سهمی بزرگ و یا کوچک در راحتی و آرامش بشریت داشته اند.


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 16000 تومان

فروشنده: پاور مارکت

قیمت: 16,000 تومان

درصد :22

روش خرید: برای خرید جارو برقی مینی USB، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جارو برقی مینی USB


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
قيمت : 590000 ريال
قيمت : 265000 ريال
قيمت : 380000 ريال
قيمت : 119000 ريال
قيمت : 210000 ريال
قيمت : 198000 ريال
طرح و اجرا توسط بيزنا