خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

دستگاه مبدل chrome


 
قيمت 1200000ريال

دستگاه مبدل chrome

ست آپ باکس اندرویدی Android TV BOX



تلویزیونهای هوشمند در واقع تلویزیون هایی هستند که از طریق آن قادر خواهید بود فیلم ببینید، بازی کنید، به اینترنت متصل شوید و وب گردی کنید و به طور کلی یک کامپیوتر کامل داشته باشید اما مشکل اینجاست که تلویزیون های هوشمند معمولا هزینه بسیار بالایی دارند و از سوی دیگر تنها می توانید نرم افزارهای توسعه یافته توسط شرکت ارائه دهنده تلویزیون هوشمند را نصب و استفاده نمایید.
راهکاری که ما به شما پیشنهاد می دهیم استفاده از یکی از تجهیزات زیر است که به سادگی می توانید تلویزیون خود را با یک سیستم عامل محبوب و قدرتمند هوشمند سازید و از نرم افزارهای نامحدود آن استفاده نمایید.




تجهیزات جانبی:
شما می توانید برای کنترل این دستگاه از موس و کیبورد معمولی یا بی سیم استفاده کنید فقط کافیست آن را به دستگاه به طور مستقیم و بدون هیچ مبدلی متصل کنید و از آن استفاده کنید.
جدیدترین تکنولوژی مبتنی بر پردازنده های All Winner و سیستم عامل توسعه یافته توسط گوگل یعنی اندروید 4.2 شما را قادر می سازد انواع تلویزیون از انواع قدیمی CRT تا تلویزیون های LED و LCD را به یک تلویزیون هوشمند با سیستم اندروید تبدیل کرده و از هزاران نرم افزار محبوب و جذاب در تلویزیون خود لذت ببرید.
با این دستگاه می توانید در حین مشاهده برنامه های مورد علاقه خود در تلویزیون ، ایمیل های خود را چک کنید ، آخرین اخبار روز دنیا را مطالعه کنید ، به گشت و گذار در اینترنت پرداخته و از بازیهای جذاب اندرویدی لذت ببرید.
نصب این دستگاه بسیار ساده است! کافیست کابل برق دستگاه را پورت USB تلویزیون یا آداپتور دستگاه متصل کرده و از سوی دیگر کابل HDMI آنرا به پورت HDMI تلویزیون متصل نمایید. با انتخاب کانال مرتبط با پورت استفاده شده سیستم عامل اندروید در تلویزیون شما خواهد بود. چنانچه تلویزیون شما دارای پورت HDMI نباشد می توانید با تهیه کابل AV مناسب آنرا به ورودی های Audio in و Video in تلویزیون متصل نمایید.



مشخصات فنی دستگاه
پردازنده : پردازنده دو هسته ای AllWinner A20 DualCore
رم : 1 گیگابایت
حافظه داخلی : 8 گیگابایت
دارای دوربین 5 مگاپیکسل
میکروفون داخلی استریو
پورت USB استاندارد + پورت USB از نوع OTG
کارت شبکه بیسیم (WiFi)
سیستم عامل : اندروید4.2
دانگل های سری RK ، یک دانگل HDMI ساده که به شکل کاملا کاربردی یک سیستم کامل را در درون خود جای داده است. پردازنده RockChip چهار هسته ای همراه با رم 2 گیگابایتی، به علاوه وای فای و بلوتوث یک مجموعه کامل را برای کار با سیستم عامل اندروید در اختیارتان می گذارد
هدف نهایی از تولید چنین محصولی تبدیل کامل یک تلویزیون اچ دی معمولی به یک ابزار اتصال به اینترنت و سرگرمی همه کاره است. تنها کافی است که دانگل را به پورت HDMIتلویزیون وصل کرده، سر دیگر آن را نیز برای تامین برق لازم به پورت USB تلویزیون متصل کنید. به همین سادگی می توانید کار با سیستم عامل اندروید را درون صفحه بزرگ تلویزیون شروع کنید.
ست آپ باکس اندرویدی Android TV BOX
این ست آپ باکس دو هسته ای دارای سیستم عامل اندروید 4.2 و خروجی HDMI است که می تواند تلویزیون شما را به تلویزیون هوشمند چند منظوره تبدیل کند.
پخش انواع موسیقی، فیلم، مرور گر اینترنتی اجرای انواع بازی های جذاب اندرویدی، مطالعه روزنامه، مجلات و کتاب های الکترونیک در صفحه ی تلویزیون و تلویزیون اینترنتی همگی از امکانات این ست آپ باکس اندرویدی است.
این دستگاه دارای پردازشگر ARM CORTEX A9 x 2 CPU دوهسته ای با پشتیبانی از شبکه های کابلی بی سیم جهت اتصال به اینترنت، مجهز به درگاه USB به همراه کیبورد دستی بی سیم تجربه منحصر به فردی را برای شما جهت استفاده از تلویزیون هوشمند فراهم می آورد.


فروشنده: کارولین

قیمت: 120,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید دستگاه مبدل chrome، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دستگاه مبدل chrome


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
قيمت : 590000 ريال
قيمت : 265000 ريال
قيمت : 380000 ريال
قيمت : 119000 ريال
قيمت : 210000 ريال
قيمت : 198000 ريال
طرح و اجرا توسط بيزنا