خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ساعت مچی تگ هویر Carrera 1887 Space X طرح اصل


 
قيمت 450000ريال

ساعت مچی تگ هویر Carrera 1887 Space X طرح اصل

* ساعت تگ هویر و حضور در فضا **

در فوریه سال ۱۹۶۹ بود که فضاپیمای "دوستی ۷" با هدایت فضانورد آمریکایی جان گلن به فضا پرتاب شد.

جان گلن در اون سفر فضایی، یک زمان سنج(کرنومتر) تغییر یافته مدل 2915A تگ هویر (که البته در اون زمان کمپانی سازنده فقط اسم "هویر" رو داشته) رو به دستش بسته بود و به این ترتیب بود که تگ هویر عنوان اولین زمان سنج سوئیسی که در فضا پوشیده شده رو به خودش اختصاص داد.

بعد از سه مرتبه به دور مدار زمین چرخیدنِ فضاپیمای "دوستی ۷" و بازگشت به زمین، زمان سنج تگ هویر همراه جان گلن، زمان ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۳۳ ثانیه رو بعنوان مدت زمان این سفر هیجان انگیز فضایی نمایش میداد.



ساعت اصلی تگ هویر که در سال ۱۹۶۹ توسط فضانورد جان گلن پوشیده شده بود، امروزه در موزه ملی هوا و فضای آمریکا در واشنگتون نگهداری میشه و یک نسخه کپی هم از این ساعت در موزه تگ هویر به نمایش گذاشته شده.در سال ۲۰۱۲، یعنی پنجاه سال بعد از پرتاب فضاپیمای "دوستی ۷" به مدار زمین، کمپانی سوئیسی که اینبار اسمش به تگ هویر تغییر پیدا کرده بود

برای بزرگداشت پنجاهمین سالگرد ورود اولین ساعت سوئیسی به فضا، مدلی رو در تعداد محدود تولید و با قیمت حدودی ۶ هزار دلار به بازار عرضه کرد.
این مدلِ تولید محدودِ ساعت مچیِ تگ هویر، اسپیس ایکس نامگذاری شد و حالا ما طرح اصل این مدل معروف را در اختیار شما قرار می دهیم.



مشخصات ساعت مچی تگ هویر Carrera 1887 Space X طرح اصل :

√ طراحی خاص، تولید محدود

√ طرح سه موتوره ، بند چرمی قهوه ای

√ موتور میوتا ژاپن

√ کورنوگراف با نمایش ثانیه، دقیقه و ساعت

√ تقویم روزشمار

√ های کپی درجه یک

√ رنگ ثابت 

توجه : این ساعت در دو رنگ صفحه سفید و صفحه مشکی موجود می باشد . لطفا هنگام ثبت سفارش در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را ذکر نمایید.



************** پیشنهاد ویژه **************

با سفارش بیش از یک عدد محصولات متنوع فروشگاه ما ، که در پایین ( قسمت سایر محصولات فروشنده ) می توانید با کلیک بر روی آن مشاهده کنید ، خرید خود را به صرفه تر نمایید. و هزینه ی پست را برای سفارشات بیشتر از یک عدد مجانی کنید. هنگام ارسال تمام سفارشات شما در یک بسته بندی و با هزینه پستی برابر با هزینه یک سفارش ارسال می شوند.

فروشنده: پرستیژ

قیمت: 45,000 تومان

درصد :5

روش خرید: برای خرید ساعت مچی تگ هویر Carrera 1887 Space X طرح اصل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ساعت مچی تگ هویر Carrera 1887 Space X طرح اصل


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
قيمت : 150000 ريال
قيمت : 700000 ريال
قيمت : 215000 ريال
قيمت : 160000 ريال
قيمت : 140000 ريال
طرح و اجرا توسط بيزنا