خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

apple6plus اندروید


 
قيمت 4500000ريال

apple6plus اندروید
apple6plus اندروید

apple6plus اندروید

دسته موبایل زیردسته گوشیهای موبایل

تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای 1ماه مهلت تست می باشند . بدین وسیله مشتری می تواند پس از دریافت سفارش خود ، به مدت1 ماه امکانات گوشی را تست نموده و در صورتیکه عیب و یا ایرادی در گوشی مشاهده نمود (مانند مشکل آنتن، خرابی اسپیکر و غیرووو) جهت تعویض گوشی خود اقدام نماید . البته لازم به ذکر است که همواره قبل از ارسال سفارشات ، امکانات گوشی از هر لحاظ تست می گردد تا از سالم بودن دستگاه اطمینان خاطر حاصل شود اما باز هم جهت اطمینان خاطر شما عزیزان ، مهلت تست 1 ماهه که طولانی ترین مدت زمان گارانتی موجود در بازار میباشد برای خریداران عزیز در نظر گرفته شده است.


صفحه نمایش این گوشی دقیقا مانند آیفون 6 اصلی است . دارای سایز 5.5 اینچ و با کیفیت و سرعت عالی . در این گوشی از تاچ کاملا خازنی با سرعت بسیار بالا و کیفیت فوق العاده استفاده شده است به گونه ایکه با کوچکترین تماس دست شما کار کرده و عکس العمل نشان می دهد . سرعت کارکرد تاچ این گوشی را می توانید با گوشیهای اصلی مقایسه نموده و لذت ببرید.
ضمنا صفحه نمایش گوشی از نوع 16 میلیون رنگ IPS می باشد . بنابراین با تغییر جهت و زاویه دید ؛ باز هم می توانید صفحه نمایش گوشی را به خوبی مشاهده نمایید و صفحه گوشی تیره و یا سیاه نخواهد شد . این موضوع را نیز در فیلم گوشی نشان داده ایم.

از لحاظ منو سیستم نیز بسیار به گوشی اصلی شبیه است به گونه ایکه حتی در زمان روشن و خاموش دن نیز با آرم اپل (سیب) روشن و خاموش می شود

دارای GPS و قابلیت نقشه خوانی قوی و سریع.

همانگونه که قبلا نیز عرض گردید ، این گوشی دارای سیستم عامل اندروید می باشد . به همین دلیل می توانید انواع برنامه های اندرویدی را روی گوشی نصب و اجرا نمایید . به عنوان مثال می توانید برنامه های اندروید را از اینترنت دانلود نموده و روی گوشی نصب کنید .

همچنین می توانید انواع بازیهای زیبای اندرویدی را روی گوشی نصب و اجرا نمایید . بازیهایی نظیر بازیهای اکشن ، فکری ، 3D و غیرووو .


این گوشی به دلیل سنسور شتاب سنجی که دارد قادر است انواع بازیهای حرکتی که با حرکت دادن گوشی کار می کنند را اجرا نماید . بازیهایی نظیر موتورسواری ، اتوموبیل رانی و غیروووو.

از سنسورهای دیگر این گوشی میتوان به سنسور Proximity که همان سنسور مجاورت بوده و موجب خاموش شدن صفحه نمایش در زمان مکالمه می گردد اشاره کرد . این سنسور نیز در فیلم گوشی نمایش داده شده است.

قابلیت نصب انواع برنامه های همراه بانک . نظیر همراه بانک ملت ، ملی ، صادرات ، سپه ، تجارت ، سامان ، پاسارگاد و غیرووووو

دارای زبان فارسی در تمامی بخش ها حتی منوها و برنامه ها

دارای کیبورد فارسی جهت تایپ فارسی انواع متن و پیامک

دارای فونت فارسی زیبا و شیک . این مدل برخلاف برخی مدلهای ضعیف که فونت فارسی عجیب و غریب دارند ، دارای فونت فارسی بسیار شیک و زیبا می باشد . علاوه بر این خودتان می توانید انواع فونت های زیبا را از اینترنت دانلود نموده و روی گوشی نصب کنید.


شبکه های ارتباطی : GPS -GPRS - WLAN - Bluetooth

همچنین می توانید انواع برنامه های آفیس نظیر word و PDF و Exel را روی گوشی نصب و اجرا نمایید.

دارای ظرفیت تلفن نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد شماره تلفن را که مایل باشید روی گوشی ذخیره کنید.

دارای ظرفیت پیامک نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد پیامک را که مایل باشید روی گوشی ذخیره کنید . همچنین می توانید از پیامکها بک آپ تهیه نموده و آنها را در قسمت دیگری از گوشی نگهداری نمایید.


قابلیت پخش انواع فیلمهای HD . چند نمونه فیلم و کلیپ HD نیز در فیلم گوشی اجرا گردیده است که می توانید در این مورد به فیلم گوشی مراجعه نمایید.

فروشنده: تهران جی اس ام

قیمت: 450,000 تومان

درصد :12

روش خرید: برای خرید apple6plus اندروید، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید apple6plus اندروید


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
قيمت : 3000000 ريال
قيمت : 3500000 ريال
قيمت : 3000000 ريال
قيمت : 2500000 ريال
قيمت : 3500000 ريال
قيمت : 4500000 ريال
قيمت : 2290000 ريال
طرح و اجرا توسط بيزنا