خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

عینک لوییس ویتون


 
قيمت 360000ريال

عینک لوییس ویتون







سالهاست که از عینکهای آفتابی چه بصورت مد و یا جهت تامین راحتی بیشتر در مقابل نور شدید، استفاده می­شود. چشم پزشکان معتقدند دلیل دیگری نیز برای استفاده از عینکهای آفتابی وجود دارد که آن هم تامین سلامت طولانی مدت چشمها در موقعیت­های مختلف است.
نتایج چندین مطالعه ده ساله اخیر نشان میدهد که ساعتها اقامت در شرایط آفتابی و بدون حفاظ کافی در مقابل چشم شانس بروز بیماریهای چشم را افزایش میدهد.
عینک آفتابی Louis vuitton، این مارک را همه می شناسید و با نام لاتین مخفف LV در فروشگاه ها دیده اید. عینک آفتابی لوییس ویتون یکی از معروف ترین و معتبرترین عینک آفتابی های مردانه و زنانه در دنیا می باشد که جدیداً خوانندگان و هنرمندان بسیاری از آن استفاده می کنند. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت می باشد و همراه با کیف و دستمال








عینک لوییس ویتون - Louis Vuitton


مشخصات عینک لوییس ویتون:
- فریم : مشکی
- شیشه : دارای یووی 400
- لوازم جانبی : کیف و دستمال
- نحوه ارسال : به صورت پستی
- نحوه پرداخت : به مامور پست

عینک لوییس ویتون - Louis Vuitton


طرح این عینک آفتابی متناسب با سلیقه های خاص آقایان و خانم ها می باشد و افرادی که به دنبال محصولات خاص و کمیاب هستند می توانند این عینک را به صورت مستقیم از فروشگاه ما خریداری نمایند. شیشه های این عینک دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند

فروشنده: پاور مارکت

قیمت: 36,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید عینک لوییس ویتون، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عینک لوییس ویتون


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
قيمت : 285000 ريال
قيمت : 195000 ريال
قيمت : 200000 ريال
قيمت : 280000 ريال
قيمت : 328000 ريال
طرح و اجرا توسط بيزنا